expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 30 aprilie 2014

Dosar - Înscriere Titularizare 2014

Peste o săptămână începe înscrierea la concursul de Titularizare 2014. Perioada de înscriere este 7-19 mai 2014. Pentru cei care susțin examenul în București, dosarul va fi depus la Inspectoratul Școlar - sector 6 (strada Peștera Dâmbovicioara, nr. 12).

Vă reamintesc ce documente trebuie să conțină dosarul de înscriere:

1. Copii legalizate ale actelor de studii (diplomă de licență, foaie matricolă, diplomă de la modulul psihopedagogic 1 și, dacă este cazul, diplomă de master în domeniu și diploma de la modulul psihopedagogic 2, în cazul în care optați pentru liceu).
Pentru absolvenții promoției 2014, vor fi depuse copii legalizate ale adeverințelor provizorii  de studii.
2. Copie xerox a certificatului de naștere;
3. Copie xerox a cărții de identitate;
4. Adeverință medicală din care să rezulte că sunteți apt pentru a preda în învățământ;
5. Fișă de înscriere (se ridică de la inspectorat, în momentul înscrierii);
6. Cerere tip (se ridică de la inspectorat, în momentul înscrierii);
7. Declarație pe propria răspundere că nu desfășurați activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice și că nu ați fost îndepărtat din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;

Dacă este cazul:
8. Copie xerox a certificatului de căsătorie;
9. Copii xerox de pe certificatele de obținere a gradelor didactice (definitivat/ gradul II/ gradul I);
10. Copie xerox de pe actul de titularizare în învâțământ;
11. Numai pentru titulari: adeverință eliberată de unitatea de învățământ din care să rezulte situația postului (structura pe ore și discipline a catedrei și nivelul de învățământ) și copii ale deciziilor de detașare până la 31.08.2014.
12. Decizia inspectoratului de întrerupere a activității;
13. Adeverință din care să rezulte vechimea efectivă în învățământ;
14. Copie de pe cartea de muncă / fila corespunzătoare din REVISAL (Registrul general de evidență a salariaților).

Actele vor fi depuse într-un dosar cu șină.

31 de comentarii :

  1. Pentru declaratia pe proprie raspundere exista un formular tip pe care-l ridicam tot de la inspectorat, sau o scriem noi, de mana?

    Multumesc mult! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există un formular, însă, din câte îmi amintesc, nu ți-l dau cei de la inspectorat, îl descarci de pe internet. Îl voi atașa eu imediat.

      Cu multă plăcere!

      Ștergere
  2. Alexandra Ionescu5 mai 2014 la 23:12

    Multumim pentru informatiile postate pe blog ! As avea o intrebare : anul acesta voi da titularizarea in Bucuresti, eu fiind din Rm.Valcea unde am si participat la titularizare in 2013 insa ma voi muta in Bucuresti si doresc sa particip la titularizare pt Bucuresti. Imi trebuie ceva acte diferite daca dau titularizarea intr-un alt judet decat cel in care am trecuta resedinta pe buletin? Mentionez ca vreau sa particip cu nota respectiva tot in Bucuresti, nu si in Valcea. Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Alexandra! Cu multă plăcere!
      Nu, din câte am înțeles de la Inspectorat, nu sunt necesare acte suplimentare pentru cei care au domiciliul în alt oraș. Poți să te înscrii fără probleme. Dacă aflu de vreo schimbare, te țin la curent.

      Ștergere
  3. Buna! In legatura cu adeverinta medicala, se poate lua si de la medicul de familie, din care sa reiese ca sunt apta pentru munca? Sau este necesar sa fie de la medicina muncii/policlinica? Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Da, e foarte bună cea de la medicul de familie. Trebuie să scrie pe ea „apt pentru a preda în învățământ”.

      Ștergere
    2. Pe adeverinta eliberata de medicul meu de familie scrie "apt procesul/predare in invatamant" (e scris de doctor nu inteleg mai nimic din ce scrie). Presupun ca este buna. O alta intrebare. In momentul de fata sunt angajata intr-o firma cu contract individual de munca. La dosaqr trebuie sa pun si o copie a lui si din revisal? Iar daca trebuie si din revisal, trebuie stampilat si semnat? Multumesc pentru ajutor. Noroc cu internetul ca tot sun la ispectorat si ori nu stiu sa imi spuna ori nu imi raspund la telefon si toate cele...

      Ștergere
    3. E foarte bună adeverința, da.
      Din câte am înțeles, trebuie atașat Revisal-ul, oriunde ai lucra. Nu este precizat în lista cu actele necesare dacă doar cei care lucrează în învățământ trebuie să îl atașeze. Dacă există o carte de muncă, trebuie pusă la dosar. Trebuie și ștampilat și semnat (de secretar și director). Al meu are și un număr de înregistrare.
      Cu multă plăcere! :)
      P.S. Am auzit și eu că la numărul de telefon de pe site-ul Inspectoratului (dacă e vorba de București) nu mai răspunde nimeni anul ăsta, cu toate că înainte răspundea întotdeauna cineva. Fie l-au schimbat și nu au actualizat site-ul, fie sunt mult prea ocupați cu înscrierea. S-ar putea să funcționeze numărul ăsta: 031 425 07 65. Pe mine astăzi m-au sunat de la Inspectorat de pe ăsta, pentru dosarul de continuitate.

      Ștergere
    4. Multumesc frumos pentru toate informatiile!

      Ștergere
  4. Buna,
    Legat de adeverinta medicala...am fost si am intrebat la centrul care organizeaza concursul de titularizare in judetul meu unde trebuie sa depun si dosarul, daca este buna adeverinta de la medicul de familie si mi-au zis ca NU! Au mai fost oameni care au venit cu adeverinte de la medicul de familie si le-au refuzat. Au zis ca de la medicina muncii se iau aceste adeverinte... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!

      Despre ce județ e vorba? Îmi pare rău că nu coincid uneori informațiile dintr-un județ în altul. :( Pretențiile legate de dosar ar trebui, teoretic, să fie aceleași, indiferent de județ. Răspunsurile pe care le dau eu sunt în concordanță cu informațiile pe care le primesc de la Inspectoratul 6, Municipiul București. Chiar azi a trebuit să trec pe-acolo și am asistat la o scenă legată de adeverința medicală. Doamna care primea dosarele îi spunea unei candidate să roage medicul de familie ca pe viitor să scrie „apt pentru a preda în învățământ” și nu - „clinic sănătos”. Deci era și de la medicul de familie și mai era și altceva scris pe ea și tot a primit-o. :) Tu în ce județ ești?

      Ștergere
    2. Eu sunt din judetul Neamt. Si nu e singura problema aici, secretarele mi-au spus ca inscrierile sunt doar pana vineri si din cate am inteles s-au prelungit pana pe 19 inclusiv :(. Si as mai avea o intrebare. Depunerea dosarului se face doar de catre candidat sau il poate depune altcineva urmand sa vina candidatul pentru semnatura de validare a inscrierii( pentru ca altfel chiar nu vad rostul acesteia...).

      Ștergere
    3. Înscrierile trebuie să dureze până luni, 19 mai. Secretarele de-acolo fie nu sunt la curent cu ce se întâmplă, fie fac legea lor. Inițial așa era înscrierea, până vineri, pe 17. Însă a apărut între timp un nou ordin al Ministrului Educației Naționale, OMEN 3080 / 2014, în care sunt scrise modificările la calendarul titularizării. Printre ele e și înscrierea până pe 19. Legat de depunerea dosarului, teoretic, trebuie să mergi tu. Dacă nu poți, îți trebuie procură de la notar pentru altcineva. Bineînțeles, asta ține și de cât de drăguțe și înțelegătoare sunt secretarele. Dar din câte am înțeles până acum...
      Validarea dosarului se face ca să verifici dacă ți-au trecut datele corect pe altă fișă, datele pe care le-ai completat inițial în cereri. Și dacă se întâmplă să te răzgândești între timp. :) (Puțin probabil.)

      Ștergere
    4. Din pacate nu sunt foarte dragute, dimpotriva sunt foarte nepoliticoase :(. Mama s-a interesat de fapt si i-au spus: luati formularele de inscriere si PLECATI!...Eu urmez modulul pedagogic in regim post-universitar in orasul Cluj. E foarte costisitor sa merg acasa sa depun dosarul sa ma intorc inapoi in Cluj pentru cursuri si iar sa merg acasa sa dau semnatura saptamana viitoare. :( Am nevoie si de foaia matricola de la facultate pe langa adeverinta de licenta asa e??

      Ștergere
    5. Da, Inspectoratul cere și foaia matricolă. Este adeverința provizorie sau diploma finală?

      Ștergere
    6. Este provizorie si inca e valabila. Am absolvit facultatea anul trecut dar diplomele nu sunt inca gata, ar trebui sa fie in luna iunie sau iulie.

      Ștergere
    7. În situația asta, trebuie să duci copia legalizată a adeverinței și foaia matricolă de la facultate. Poți să lași chiar originalul, pe care ți-l dă facultatea, pentru că oricum vei primi în curând suplimentul la diplomă, care este, de fapt, foaia matricolă. Pentru ăla trebuia să plătești vreo 6 pagini la legalizare. S-ar putea, însă, să îți ceară o taxă și facultatea, ca să îți elibereze foaia matricolă. Mie mi-au cerut la Universitatea București, acum ceva ani.

      Ștergere
    8. Astazi am fost la facultate si nu mi-au dat nicio foaie matricola :(. Mi-a zis doamna secretara ca aia se elibereaza doar cu diploma de licenta. Ce sa fac acum??..

      Ștergere
    9. In aceeasi situatie sunt si eu. Eu sunt din Craiova si examenul vreau sa il dau la Bucuresti. Iar diplomele nu sunt gata, implicit foile matricole. Roag-o pe doamna secretara sa iti elibereze situatia scolara (tine loc de foaia matricola) care sa fie semnata si stampilata. Eu am sunat la centrul unde se depun dosarele in Bucuresti pe materia mea si mi-au spus ca nu este nicio problema daca vin asa, iar cand se vor elibera diploma si foaia matricola sa ma duc cu copiile legalizate. Din alte parti am auzit ca nu iti accepta asa... Acum eu voi incerca. Nu sunt doar eu in situatia asta...

      Ștergere
    10. Astazi voi ajunge in sfarsit si eu acolo (am fost prinsa cu serviciul) revin mai tarziu cu detalii.

      Ștergere
    11. Acum m-am intors de la facultate si nu mi-au dat nimic. Mi-au spus ca foaie matricola, situatie scolara, oricare dintre ele, se dau dupa ce primesc diploma originala. Mediile de absolvire si licenta sunt trecute pe adeverinta. Nu inteleg ce vor mai mult acum... Presimt ca secretarele imi vor respinge dosarul pentru ca e incomplet si nu voi reusi sa ma inscriu. Asta e..incerc la anul.

      Ștergere
    12. Mergi cu dosarul asa la inscriere. Pana la urmă, dacă sunt trecute toate mediile acolo, nu văd ce le-ar trebui mai mult. De-asta și vor foaie matricolă. E ciudat, totuși, că cele de la facultate nu vor sub nicio formă să-ți elibereze situația școlară, pentru că se poate, în mod sigur. Eu a trebuit să ma înscriu pentru o bursă în altă țară în anul 2 de facultate și mi-au cerut situația școlară. Am plătit o taxă și mi-au eliberat situația școlară pe 3 semestre, cât făcusem până atunci. Cu notele de la toate examenele și numărul de credite. Oricum, depune dosarul doar cu adeverința aia și nu spune nimic de alt document. Dacă nu te întreabă nici ele, n-are sens să le amintești. :)

      Ștergere
    13. Eu am fost si m-am inscris. Cei de la inscriere iti accepta dosarul si cu adeverinta, dar e o sansa mare ca cei de la inspectorat sa nu ti-l valideze. Asa mi-a comunicat doamna care mi-a primit dosarul. Eu am reusit cu diplomele, am fost mai multi colegi cu diplomele si am pus presiune. Si cu putin noroc, voi reveni luni la centru sa imi pun copiile legalizate. Incearca sa urci mai sus de secretare. Ele nu se duc sa insiste la superiorii lor. Du-te la decan, rector, pro-rector. Poate ai putin noroc. Incearca sa le explici ca nu iti valideaza dosarul. Sper sa ai noroc.

      Ștergere
    14. Am fost astazi sa-mi depun dosarul si nu m-au intrebat de foaia matricola. Au vazut adeverinta s-au uitat daca nu a depasit termenul de 1 an de zile si au zis ca e ok. Pana la examene eu voi avea toate documentele. Acum...voi vedea luni, o sa revin cu detalii. Multumesc frumos pentru informatii si pentru ajutor. :)

      Ștergere
  5. Cum trebuie sa procedez pentru inscrierea la concursul de titularizare in cazul in care nu voi finaliza modulul psihopedagogic nivel 2, si masteratul decat luna viitoare, de ce documente am nevoie pentru dosar daca inca nu detin aceste diplome?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici depinde de inspectorat. Fie îți depui dosarul acum și te duci după ce termini modulul și masterul să adaugi diplomele (multe inspectorate permit asta), fie mergi cu dosarul în sesiunea specială de înscriere, pentru absolvenții promoției 2014. Dar, având în vedere că nu e vorba de licență și modulul I, te-aș sfătui să îl depui acum. În cel mai fericit caz, o să îți scrie pe dosar că mai trebuie aduse acte și le vei aduce când le primești. Dacă nu, pentru siguranță, o să îți ceară de la facultate și modul două adeverințe că le urmezi acum și, la fel, le vei aduce pe celelalte când termini. La ce inspectorat mergi? În București?

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns. In judetul Salaj merg

      Ștergere
  6. Buna seara! Am o nelamurire legata de documentele ce trebuie atasate la cererea de inscriere la titularizare. Am lucrat 4 ani in invatamantul de tip privat (nu se urmeaza programa de la stat si nu exista grade didactice) si anul acesta intentionez sa dau examenul de titularizare. Intrebarea mea este: Trebuie sa atasez la dosar adeverinte care sa ateste calificativele obtinute la evaluarile anuale aferente acestor ani de la fostul loc de munca? Multumesc mult daca ma puteti ajuta cu un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  7. Completare la postarea anterioara: este primul an in care particip la examenul de titularizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara! Nu, din câte știu eu nu trebuie să atașați la dosar niciun fel de adeverințe ale evaluărilor anuale. Și în învățământul de stat, la finalul fiecărui an școlar, profesorii primesc un calificativ, însă acesta nu trebuie atașat la dosar decât la examenul de definitivat. La titularizare trebuie atașate, dacă există, doar gradele didactice obținute, dar ați spus că nu aveți în privat, deci nu sunt nici ele o problemă. :)

      Ștergere
  8. Buna seara! Am o nelamurire legata de inscrierea la examenul de titularizare si sper sa ma puteti ajuta. Am dat examenul de titularizare dupa terminarea facultatii, in 1998, am fost numita la un liceu din sectorul 3, Bucuresti, unde am predat aproximativ 1 an, apoi am iesit din invatamantul de stat. Mai pot participa la examenul de titularizare, chiar daca nu predau la nicio scoala/liceu? Sunt obligatorii inspectiile la clasa? Am si un master de metodica predarii. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere